Wordt ook een Supermerk™

Wat is jouw verhaal? Elk bekend merk heeft een krachtig merkverhaal. Met ons ‘Supermerk™ stappenplan’ garanderen we indrukwekkende online resultaten om jouw merk naar nieuwe hoogten te brengen. Onze aanpak is persoonlijk en procesmatig, waarbij super goed luisteren net zo belangrijk is als het ontwerpen van de nieuwe visuele identiteit en/of website.

Laten we samen de eerste stap van ons ‘Supermerk™ stappenplan’ nemen en jouw merk transformeren.

Step follower

1. Start de heldenreis

Een spinnenbeet. Een brief van de KVK. Een fusie, overname of splitsing. Elke ondernemer komt op een punt waarop ze worden geconfronteerd met uitdagingen. Maar hier begint voor jou een nieuw avontuur…

  • Missieanalyse: Ontrafel het doel en bereid je voor op de missie
  • Uitrusting Inspectie: Ontdek wat je al hebt en wat je nog mist
  • Beginnen is het belangrijkste deel van elke reis

2. Ontdek je superkrachten

In een discovery-sessie duiken we dieper in je merk. Onze ervaren merkmentors begeleiden je bij het verkennen van je merkverhaal. Wie zijn je aartsrivalen? Wat is jullie kryptonite? En, misschien wel het belangrijkste, wat zijn je superkrachten? Wij zijn hier om goed te luisteren, je te inspireren en uit te dagen.

  • Krijg inzicht in de kosten en haalbaarheid
  • Ontdek de superkrachten en zwakheden van je merk
  • Identificeer je aartsrivalen

3. Planpresentatie

Nadat we alle input hebben verzameld en geanalyseerd, keren we terug met een epische onthulling. In deze presentatie onthullen we het ultieme doel en de stappen die we samen moeten zetten om je bedrijf te laten vliegen.

  • Een next-Level uitstraling
  • Verhelderen van de kernboodschap
  • Definiëren van een het sterk aanbod

4. We gaan vliegen

Nu de heldenreis is begonnen, we onze superkrachten kennen, en we een plan hebben, staan we niet langer aan de zijlijn – we bevinden ons midden in de actie. In deze stap leiden we samen het team, zetten we onze superkrachten in en streven vastberaden naar het opnieuw laten zien aan de wereld. We verlaten de Batcave en stijgen op.

  • Implementatie van binnen naar buiten
  • Onthullen van jullie ware identiteit
  • De transformatie is van start
5. Een supermerk™ blijven

5. Een supermerk™ blijven

Het nieuwe fundament is gelegd, en nu kun je je weer volledig richten op werving, uitbreiding van diensten of productontwikkeling. Clarq blijft op de achtergrond om je ‘merkprestaties’ te meten, want goed georganiseerde merken leveren betere resultaten.

Onze voortgangsrapportage (zodat we weten dat we op de juiste weg zitten) en evaluatiesessies (om bij te sturen of te intensiveren):

  • Rapportage over websitebezoekers
  • Integratie tussen CRM en digitale systemen
  • Ongoing contentcreatie en huisstijlbewaking

Wordt ook een Supermerk

Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal. Stuur gerust een mailtje, dan plannen we een vrijblijvende kennismaking. Wat levert het je op? Grotere naamsbekendheid, aantrekkingskracht bij je doelgroep, een sterkere marktpositie en het verwezenlijken van je ambities. Laat ons je helpen jouw merk naar nieuwe hoogten te vliegen.

Kevin Meeuwisse
Kevin Meeuwisse Co-founder & Techniek
Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Selecteer het type project